Jin-belevenissen

Griekenland 2015 - dag 6, 7 & 8

Op dag 6 stond er eerlijk gezegd niet echt veel productief op het programma. Zoals op voorhand aangegeven en op aandringen van de leden, stond er een, zoals we het zelf graag noemen, een echte chill-dag die niet veel meer inhield dan zwemmen, uno spelen en ijsjes eten. Maar deze rustdag was best wel nodig na een klein weekje van reizen en musea bezoeken en de intensieve boottochten.

Griekenland 2015 - dag 5

We stonden deze ochtend vroeg op om onze slaapplek op te ruimen en na een lekker ontbijt vertrokken we. Na een busrit van anderhalf uur kwamen we aan in het meer zuiderse Chaldikiki, meer bepaald de luxe camping Marmeras. Op deze camping hebben we 3 scouteske tenten ter beschikking gekregen. Een mooi privé strand bracht ook meer waarde aan deze tot nu toe marvuleuze 2-daagse.

Griekenland 2015 - dag 3

01/07/2015 - Met een klein beetje vertraging is er nu het verslag van dag nummer 3. Intussen zijn Pieter Delbare en Michiel Vuylsteke veilig aangekomen en zijn we eindelijk voltallig. De dag begon vroeg want er stond een boottocht gepland met onze Griekse scoutsvrienden. Jammer genoeg viel de boottocht letterlijk in het water. Het was weliswaar aan het regenen.

Griekenland 2015 - dag 2

Jin2

Dag twee van onze trip begon zeer vroeg. Na een stevig en lekker Grieks ontbijt vertrokken we met de bus richting Thessaloniki. Daar spraken we af met de plaatselijke scouts. De traditie verlangt bij dergelijke aangelegenheden dat de lokale scouts, de bezoekende scouts gidst door hun thuishaven. Deze schuld werd door onze Griekse scoutsvrienden wel degelijk ingelost ;).